FAQ

ZAKŁADANIE KONTA

Co mam zrobić, aby założyć konto?

Proszę wybrać zakładkę MOJE KONTO, a następnie wpisać swoje dane (imię, nazwisko, adres e-mail) oraz ustalić hasło. Po powtórzeniu hasła proszę kliknąć UTWÓRZ KONTO i gotowe.

Zapomniałem/-łam hasła – co mam robić?

Proszę wybrać zakładkę MOJE KONTO i kliknąć PRZYPOMNIJ HASŁO. Po kilku chwilach na swój adres poczty elektronicznej otrzymacie Państwo e-mail z instrukcjami, jak postępować dalej.

Jak mogę wpisać się na listę chętnych do otrzymywania newslettera?

Proszę wybrać zakładkę NEWSLETTER, a następnie wpisać swój adres e-mail, kliknąć SUBSKRYBUJ i gotowe.


SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ONLINE

Jak złożyć zamówienie?

W naszym sklepie możecie Państwo przeglądać produkty w trzech głównych kategoriach:

- HERBATY I NAPARY, gdzie możecie Państwo wyszukiwać ulubione herbaty według ich rodzaju (np.: herbaty czarne, herbaty zielone etc.)

- RODZAJE OPAKOWAŃ, gdzie możecie Państwo wyszukiwać herbaty według rodzaju opakowań (np.: herbaty w saszetkach, w kartonikach, w torbach etc.)

- POMYSŁ NA PREZENT, gdzie możecie Państwo wyszukiwać produkty z naszych kolekcji specjalnych, które szczególnie polecamy na prezenty.

Kiedy zdecydujecie się Państwo na konkretny produkt, należy kliknąć DODAJ DO KOSZYKA. Po zakończeniu zakupów proszę wejść w KOSZYK i sprawdzić, czy jego zawartość się zgadza. Następnie proszę postępować zgodnie z instrukcjami - uzupełnić dane adresowe do dostawy, wybrać rodzaj płatności etc.. W celu sfinalizowania procedury zakupu będziecie Państwo musieli zaakceptować nasz Regulamin, który jest dostępny w każdej chwili w zakładce REGULAMIN – przed przystąpieniem do zakupów proszę zapoznać się z jego treścią. Na koniec wystarczy kliknąć ZAMAWIAM i gotowe.

Jakie formy płatności akceptujecie?

Płatności można dokonywać w formie zwykłego przelewu, a Państwa zamówienie zostanie przyjęte do realizacji w momencie odnotowania wpływu środków na nasze konto, o czym zostaniecie Państwo poinformowani droga mailową.

Mój kod promocyjny nie działa. Z kim mam się skontaktować?

Prosimy o wysłanie maila na adres sklep@newbyteas.pl - skontaktujemy się z Państwem w maksymalnym terminie 2 dni roboczych.

Jak szybko produkty oznaczone jako NIEDOSTĘPNE pojawią się znowu w sklepie?

Herbata jest produktem sezonowym, a herbaty Newby są produkowane na bazie suszu pochodzącego tylko z pierwszych wiosennych zbiorów, dlatego nie możemy dokładnie określić terminu, w którym produkt NIEDOSTĘPNY pojawi się znowu w sklepie – niekiedy to tylko kwestia dostarczenia brakujących produktów przez naszą fabrykę w Kalkucie, ale może się też zdarzyć, że w przypadku konkretnego produktu trzeba będzie poczekać do kolejnych zbiorów. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani konkretnym NIEDOSTĘPNYM produktem, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@newbyteas.pl


DOSTAWA I ZWROTY

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

W celu zapoznania się ze szczegółowymi warunkami dostawy i ewentualnych zwrotów oraz reklamacji, zapraszamy do zapoznania się z odpowiednimi rozdziałami naszego Regulaminu, dostępnego w zakładce REGULAMIN.

Czy pobieracie opłaty za przesyłkę?

Tak, ale tylko za przesyłki z zamówieniami o wartości poniżej 100 zł brutto. Wszelkiego rodzaju kody rabatowe będą miały zastosowanie jedynie do cen naszych produktów i nie będą wpływały na obniżenie kosztów dostawy. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie Państwo w zakładce REGULAMIN.

Na jakim obszarze realizujecie dostawy w ramach sklepu www.newbyteas.pl?

Dostawy realizujemy w granicach Rzeczpospolitej Polskiej.

Czy można zwrócić zakupione produkty?

Tak – na podstawie przepisów prawa każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie Państwo w zakładce REGULAMIN.


HERBATY

Jaka jest różnica między herbatą w saszetkach, a herbatą w kartoniku lub w puszce?

Herbata Newby w saszetkach nie różni się od herbaty w kartoniku, czy też w puszce pod względem jakości, a jedynie pod względem wielkości liścia. Liście przeznaczone do produkcji herbat saszetkowych są po prostu bardziej rozdrabniane, w celu zapewnienia im odpowiedniej ilość miejsca w niewielkiej torebce, ponieważ żeby oddać pełnię charakteru herbaty liść musi swobodnie unosić się w wodzie i w pełni rozwinąć. Dzięki większemu rozdrobnieniu herbaty w saszetkach zaparzają się szybciej niż herbaty liściaste, stąd popularne określenie „herbaty ekspresowe”. Mieszanki Newby w puszkach są z kolei komponowane na bazie całych liści lub ich dużych kawałków i wymagają dłuższego parzenia, a herbaty w kartonikach to mieszanki małych i dużych liści herbacianych.

Jak parzyć poszczególne rodzaje herbaty?

Sposób parzenia każdej herbaty różni się w zależności od jej rodzaju (czarna, zielona, oolong) oraz rodzaju opakowania (herbata liściasta, w saszetkach, w piramidach). Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi parzenia, które można znaleźć przy opisie każdego z produktów

Jak przechowywać herbatę?

Czynniki naturalne, takie jak światło, wysoka temperatura i wilgoć, mają druzgocący wpływ na herbaciany susz, więc aby zachować naturalny charakter herbaty i jej niezmienną świeżość należy przechowywać ją w szczelnie zamkniętych opakowaniach lub nieprzezroczystych puszkach. W asortymencie Newby znajdziecie Państwo wiele produktów oryginalnie pakowanych w eleganckie puszki, które zapewniają bezpieczne przechowywanie.

Dlaczego Newby nie tworzy mieszanek na bazie suszu z liści pochodzących z pojedynczych, konkretnych plantacji?

Jednym z kluczowych czynników wpływających na jakość herbaty (będącej produktem naturalnym), jest pogoda, a więc czynnik nie do końca przewidywalny. W związku z tym nie ma gwarancji, iż w kolejnym roku herbata z danej plantacji będzie równie dobra jakościowo, jak w roku poprzednim. Główną misją Newby jest oferowanie herbat najwyższej jakości, dlatego każdego roku starannie selekcjonujemy najlepsze z najlepszych herbat z różnych, ale niezmiennie zaufanych plantacji, aby stworzyć najwyborniejsze mieszanki klasy premium.